sâmbătă, 18 iunie 2011

Nu spun "ADIO" ,spun "La revedere"

Stiu ca vei pleca.Stiu ca mai sunt cateva zile,pana sa ne spunem "La revedere,te iubesc".Stiu ca te vei intoarce intr-un final.Stiu ca oriunde vei fii,te vei gandi la mine.Stii ca oriunde as fii te voi astepta.Voi astepta clipa cand vei veni,cand imi vei spune din nou "Te iubesc".Astept minutul,cand te vei intoarce sh ma vei strange in brate.Astept secunda in care vom fi impreuna.Dar,o sa ma doara,ca nu te am aproape.Ma va durea ca vei pleca,sh nu vei putea privi inapoi.Ma doare ca nu voi putea sa te strang in brate.Ma va durea,fiiecare amintire.Ma va durea,ca nu iti voi putea spune in fiecare zi "Te iubesc bb".Tot ce imi ramane pana la intoarcerea ta,sunt pozele,amintirile.Amintiri care sunt esentiale ptr noi doi.Pozele in care imi spuneai "Te iubesc;zambeste;nu,nu fa poza"... Stiu si mereu voi stii ca sunt peste 100 de km.Dar nu conteaza,inima mea iti apartine.Apartine unui singur baiat.Apartine acelui baiat care ma facut sa zambesc,sa plang,sa ma distrez,sa iubesc.Acelui baiat care ma cucerit,care ma invatat atatea.O sa imi fie dor de tine.Si mai intrebat mereu: "De ce ma iubesti?" ... Te iubesc pt ca mai facut sa am incredere in mine,mai ajutat cand am avut nevoie,mi-ai fost aproape la bine sh la greu,mi-ai dat sfaturi utile,mi-ai aratat cum ii realitatatea.Te Iubesc sh nu mie rusine sa recunosc,sau sa zic.Tu esti universul meu.Esti viata mea.... Si sa nu uiti niciodata ... fara tine sunt ca un ceas fara baterie ... Tu esti cealalta jumatate. Te Iubesc . I miss you beeby! Asta ii pt primul sh unicul baiat pe care il iubesc . Asta ii pt tine,Rares ! ;x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu