luni, 21 februarie 2011

Viata nu ii mereu cea ce pare !



A-ti simptit vrodata,lipsa de libertate,de ganduri,de sentimente?
   
Eu tocmai le simpt.Nu ii un sentiment nou,nu-i un lucru care nu l-am mai simptit...in viata mea mereu a fost asa.Mereu se intampla asa.
Uneori as vrea sa evadez,sa mor sau sa fiu un animal,fiinca asa nu as avea de suferit,nu as iubi,nu as simpti rautatea celor din jur.
Unica mea dorinta,a fost sa fiu libera.Sa pot zbura ca o pasare,atunci cand este deasupra marii.Dar nimic nu ii cea ce pare.Viata mea ii un calvar ... sau cel putin ... o parte din ea ... 
Incerc sa ascund tot ce mi se intampla.Nu vreau,ca cei din jur sa simpt-a mila,vreau sa creada ca sunt doar o persoana normala,care nu are probleme si ca poate sa faca tot ce isi doreste.
Dar nu este asa.Sunt prinsa,intr-o cutie cu patru pereti care par a fii piatra.Nimic nu-i distruge.
Nici sentimentele,nici prietenia...Mereu am crezut ca datorita prieteniilor,voi putea scapa de frica aceasta... dar azi am descoperit in sfarsit ... ca nimic nu ma va putea face,sa fiu curajoasa si sa infrunt accea frica,care ma pandeste de anii de zile si care imi aduc amintiri oribile !  

Se zice ca viata tu singur ti-o faci...dar in schimb,la mine,nu-i asa...
Viata mea este condusa si manevrata ca o masina de jucarie...
Tot ce am mai depret ii PRIETENIA si IUBIREA!

Un comentariu: