luni, 31 ianuarie 2011

Decat sa renunt la ele, mai bine renunt la jumatate din viata mea !


  • -Ele imi dau putere sa merg inainte,in fiecare zi.
  • -Ele sunt acolo cand sunt fericita sau plang  din despartiri sau barfe rele!
  • -Ele nu au ordine in viata mea. Toate sunt pe acelasi nivel.
  • -Pt ele renunt la orice si la oricine.
  • -Ele sunt cele mai bune prietene.
  • -Da,adevarat sunt putine,dar sunt ADEVARATE!
  • -Si stiu ca imi vor fi prietene pana la MOARTE!





  • -Va iubesc! Sh va multumesc pt tot !
  • -Allee.Lavi.Cris.Tyna.Nico.Andreea.Alina.Diana.Alexandra.Mada.Deea.Mihaela!





  • -Bitch iti multumesc pt tot.Impreuna am trecut prin atatea.Si iata ca suntem de nedespartit!:X
  • -Pissy esti raza mea de soare.
  • -Minune esti ingerul meu pe pamant.
  • -Blonda mea te ador!
  • -Puffu mereu stiu ca ma pot baza pe tine la bine si la greu!
  • -Nico,nebuna mea,esti atat de speciala ca nimeni nu isi poate da seama.
  • -Fata de la miezul luni ,chiar daca te cunosc de putin reprezintii mult in viata mea!
  • -Libeluulooo,te iubesc la maxim.
  • -Pitik esti speciala,chiar daca uneori ar trebui sa ai grija de prietenii care ii ai,si ma refer la Lavi.
  • -Gropitee te ador! Multumesc ca ai atata incredere in mine.
  • -Suri oriunde ai fii,mereu esti in inima mea.

3 comentarii:

  1. itsi multsumesc iubiree :x
    itsi multsumesc k ma lasi sa itsi fiu prietena
    itsi multsumesc k ma ascultsi cand am nevoie de cnva aproape:X:X itsi multsumesc k ma lasi sa am incredere in tn!! >:D< itsi multsumesc k extisti!!

    si cu ale :-j... nu mai are nici o leg cu mn :)
    am uitat de ea:-j si ea sa uite de mn

    Te iubesc micutsa <3 :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Sh eoo te iubesc pissy !:x
    >:d< te ador

    RăspundețiȘtergere
  3. te iube sury:*:*:*:*:* ai grija de tine iubita

    RăspundețiȘtergere