sâmbătă, 29 ianuarie 2011

O prietena adevarata !

TE IUBESC !! :x
♥pt ca eu te cunosc cu adevarat
♥pt ca e simplu`
♥pt ca e complicat
♥pt ca imi place poza
♥pt ca esti sora mea
♥pt ca esti cea mai faina fata
♥pt ca esti cea mai dulce fata
♥pt ca esti o scumpa
♥pt ca meriti sa fi laudata
♥pt ca ma trezesc cu tine in gand dimineata
♥pt ca multi nu ne suporta
♥pt ca imi caut cuvintele in ochii tai
♥pt ca vrei sa pleci si te retin
♥pt prostiile mele la care razi
♥pt ca dimineata`n zori nu ne putem oprim din ras
♥pt ca esti cineva in arashu` asta
♥pt ca ne distram
♥pt ca ne imbatam
♥pt ca ne iubim
♥pt ca zambesc pt tine
♥pt ca am nevoie de tine
♥pt ca barfim toata ziua
♥pt ca visam impreuna
♥pt ca vad copilul din tine
♥pt ca mereu imi spui: "ai grija de tine"
♥pt ca ne certam
♥pt ca ne impacam in timp ce clipesti
♥pt ca iti pasa
♥pt ca trebuie sa pierzi
♥pt ca trebuie sa castigi
♥pt ca tu te ridici
♥pt ca ai o privire divina
♥pt ca ai inebunit baietzii
♥pt ca esti nebuna
♥pt ca esti ciudata
♥pt ca minti
♥pt ca tzipi
♥pt ca te joci
♥pt ca gresesti
♥pt ca ai curaj
♥pt ca ai tupeu
♥pt ca esti increzuta
♥pt ca faci pe inocenta
♥pt ca esti cuminte
♥pt ca esti stupida
♥pt ca esti timida
♥pt ca esti indiferenta
♥pt ca esti geloasa
♥pt ca esti iubita
♥pt ca esti nesuferita
♥pt ca esti admirata
♥pt ca esti deosebita
♥pt ca esti unica
♥pt ca esti naiva
♥pt ca esti criticata
♥pt ca esti in lumea ta
♥pt ca esti un inger
♥pt ca esti un demom
♥pt ca te maturizezi
♥pt ca te tin aparte
♥pt ca ai un suflet imens
♥pt ca nu e totul perfect
♥pt ca felul tau de`a fi ,calca mereu pe aripile mele
♥pt felul cum privesti
♥pt ca razi
♥pt ca plangi
♥pt ca taci
♥pt ca zambesti
♥pt ca regreti
♥pt ca speri
♥pt ca stii sa ierti
♥pt ca urasti
♥pt ca visezi in culori
♥pt ca imi place cum ma faci u sa ma simt
♥pt ca imi place numele tau
♥pt ca imi place chipul tau d copil
♥pt ca tu crezi in visele mele
♥pt ca si eu cred in visele tale
♥pt ca te enervez
♥pt ca iti place viatza
♥pt ca visele tale se implinesc
♥pt ca sunt vorbe care dor
♥pt ca esti langa mine
♥pt ca si eu sunt langa tine
♥pt ca mereu, mereu m`ai ajutat
♥pt ca te simt aprOoape chiar daca esti departe
♥pt ca am fost cu tine cand ai iubit
♥pt ca stiu cand ai suferit
♥pt ca am incredere in tine
♥pt ca te tin aproape
♥pt ca dai culoare sufletului meu
♥pt ca esti cea mai buna prietena a mea
♥pt ca stiu cand te`a durut
♥pt ca stiu cand te`ai bucurat
♥pt ca nu iti mai gasesti unele cuvinte
♥pt ca nu sunt asa cum tu ti`ai fi dorit
♥pt ca ma gandesc la tine mereu
♥pt ca trebuie sa te vad
♥pt ca impart orice cu tine
♥pt ca ma faci sa rad
♥pt ca ma faci sa plang
♥pt ca ai lacrimi de inger
♥pt tot c ai facut pt mine
♥pt ca am nevoie d zambetul tau
♥pt ca esti prezenta in fiecare rugaciune de`a mea
♥pt ca atunci cand zambesti inseamna foarte mult pt mine
♥pt ca te adoR
♥pt ca iti place viatza
♥pt ca pur sh simplu Te Iubesc
♥pt ca in inima mea esti p Primul loc
♥pt ca existi
♥pt ca stii sa te faci iubita
♥pt ca eu te iubesc ca toti la un loc !!

Un comentariu: