luni, 31 ianuarie 2011

O poveste de iubire!

-Buna!
          Sincera sa fiu,is noua in toata povestea asta cu blogul si iubirea.
Blogul l-am facut pt o prietena adevarata, mai bine zic pt Pissy !
Iar faza cu iubirea,este ca ii un sentiment,care a inceput acum 10 luni,si care ma urmareste in continuare.
Iubirea nu-i doar un sentiment,ii o parte din noi.Vrem nu vrem,trebuie sa o simtim.Ii adevarat,ca te poate duce sus,ca are stropul acela de mister si ca il putem compara cu un joc.Dar asa cum se zice,intr-un joc numai o persoana castiga,asa ii si in iubire.Oricat am incerca,mereu o persoana sufera si cealalta pare ca nu-i pasa.Dar va zic,dupa experienta proprie,ca sunt cazuri,dar cazuri foarte rare,cand ama2 pierd sau castiga.Asta am patit-o si eu.El a aparut in viata mea,cand aveam cea mai mare nevoie de el.A aparut pe neasteptate.Sincera sa fiu,nu credeam in iubire,nu credeam in el,nu aveam incredere in mine si in el,pt mine era doar o simpla joaca.Dar dupa doar 3 saptamani,totul sa schimbat.El mi-a deschis o poarta sper fericire,o poarta spre calea iubire.Totul era frumos,dar  nu mereu poti fii sus ,trebuie sa mai si cobori si asa a  fost si cu relatia noastra.Ne-am despartit. El a castigat,iar eu am pierdut.6 luni am plans,am suferit.Cand ma uitam la pozele cu el,imi venea sa ma omor,de ciuda ca nu puteam da timpul inapoi,dar roata mereu se intoarce.Niciodata nu am renunta la el,mereu am sperat ca se va intoarce.Ii adevarat,am gresit si eu si el.Poate eu mai mult decat el,dar nici o secunda nu am incetat sa nu il plac.Am inceput sa vorbim...ca amici...habar nu aveti cat de greu mi-a fost.Dar ce pleaca se si intoarce. Iar el s-a intors din nou la mine!

Faza nu-i povestea.
Faza ii sa va da-ti seama,ca oricat ati incerca, sa nu faceti niciodata o greseala.
Chiar daca pare ca ati pierdut totul,ganditi-va ca chiar daca a plecat unul,dupa colt is inca 5 care asteapta!
:X :X

Un comentariu: